05.06.2014

Slik blir høsten på TVNorge

H%c3%b8stlansering 2014 original 57686

Ylvis går live foran 1000 publikummere. Tre par gifter seg aller første gang de møtes. Kristian Valen kommer hjem, og Espen Eckbo inviterer Hege Schøyen, Linn Skåber, Knut Lystad, Stein Johan «Steinjo» Grieg Halvorsen og Odd-Magnus Williamson til kaffe. TVNorge-sjef Harald Strømme lover en morsom og kontroversiell TV-høst.

I dag presenterte TVNorge og SBS Discovery høstens TV-meny. I tillegg til humor og underholdning på hovedkanalen, byr TV-gruppen på landslags-bonanza på MAX og Big Brother på FEM.

Feirer ti sesonger med vekst
– Vårens TV-fest er unnagjort, og vi kjemper side om side med TV 2. Da er det ekstra gledelig å konstatere at vi legger bak oss vår tiende sesong med vekst på rad, til tross for at TV 2 har hatt OL, sier Harald Strømme, sjef i TVNorge og SBS Discovery. Gruppen er nå mer enn dobbelt så stor som for fem år siden, da vi la ned nyhetene og satte ny kurs for selskapet.

Strømme mener framgangen er et resultat av den langsiktige satsingen på humor og underholdning – og en sterk kanalfamilie med tydelige merkevarer, ledet an av mannekanalen MAX, som vokser i rekordfart. Han er optimistisk også med tanke på høsten.

Går for nytt humor-gull
– Høsten på TVNorge blir en av de morsomste og mest varierte vi har sett på lenge. Vi har vunnet Gullruten tre år på rad i kategorien «beste humorprogram». Den posisjonen skal vi forsvare. Det blir også gjensyn med populære programmer som Alt for Norge og 71° nord, sier Strømme.

– I høst utfører vi også et lite TV-eksperiment. I programmet Gift ved første blikk skal vi nemlig se hva som skjer med tre norske par som aldri har møtt hverandre før de vies som mann og kone. Det kan fort bli årets mest kontroversielle og spesielle TV-øyeblikk. Parene settes sammen av eksperter som analyserer personligheter og preferanser før parene gifter seg på ordentlig. De skal leve sammen i én måned før de bestemmer seg for å skilles eller forbli gift, sier Strømme.

Årets humorsatsing består av I kveld med YLVIS LIVE, som for første gang sendes direkte fra Folketeateret i Oslo med 1000 publikummere i salen hver uke. Kristian Valen gjør comeback med nye parodier av norske og internasjonale kjendiser i Kanal Valen, og det er duket for en helt ny humorpremiere på TVNorge denne høsten: Seks av landets aller største komikere møtes for å bli bedre kjent, le og se tilbake på hverandres karrierer i Klovn til kaffen. De inviterte er Espen Eckbo, Hege Schøyen, Linn Skåber, Knut Lystad, Stein Johan «Steinjo» Grieg Halvorsen og Odd-Magnus Williamson.

I tillegg byr TVNorge på en ny sesong av Sinnasnekker’n, og gjengen fra Tangerudbakken borettslag skal vise fram sine førjulsforberedelser i Jul i Tangerudbakken. Sveriges herligste dynamitt-duo, Morgan og Ola-Conny, TV-heltene som via dokusåpen Ullared ble kjendiser over natten, skal utforske vårt langstrakte land i Morgan og Ola-Conny gjør Norge.

Satser stort med fotball og Big Brother
Den store satsingen på MAX denne høsten er veien til EM i Frankrike 2016.

– Vi er Norges nye landslagsarena. Vi skal vise alle Norges kamper, samt alle de store topplagene på MAX. UEFA har lansert et helt nytt konsept i år, med flere «EM-uker» spredd utover sesongen. Det betyr minst én kamp per dag gjennom hele uka, et slags Champions League for landslag, der du får sett alle storkampene. I tillegg viser vi alle de 223 oppgjørene på Dplay, sier Strømme.

Lasse Hallberg laget Big Brother for TVNorge i 2001. I høst tar han serien tilbake til røttene på FEM.

– Intensjonen er å bringe Big Brother tilbake til røttene, men i en helt ny digital innpakning. Ingen er bedre skikket til det enn Lasse Hallberg, sier Strømme.

For mer utfyllende informasjon om høstens programmer, se eget skriv under.

For mer informasjon, kontakt
Kommunikasjonsdirektør
SBS Discovery
E-post: espen.skoland@sbsdiscovery.no

For mer informasjon om høstprogrammet, kontakt:
Hanne McBride
Mediesjef
SBS Discovery
E-post: mcbride@sbsdiscovery.no

Til red.:
Bilder og kommentarer fra medvirkende i høstens programmer ligger her:

TVNORGE

71 ° nord (sesong 16)
Norges mest standhaftige og levedyktige realityserie er tilbake for sekstende gang. Med Tom Stiansen som programleder skal tolv nye deltakere konkurrere hele veien fra Lindesnes til Nordkapp. Nytt av året er at de deles inn i to lag fra starten av. Lagene holdes adskilt, men vil støte på hverandre underveis og møtes til konkurranser, før de midtveis i serien slås sammen til ett lag. Deltakerne skal prestere sitt ytterste under ekstreme forhold i vårt langstrakte land. Den som klarer seg best, kan innkassere seieren på Nordkapp.

Alt for Norge (sesong 5)
To ganger Gullruten-vinner Alt for Norge er tilbake med deltakere som snur opp-ned på både norske og amerikanske myter. Kombinasjonen av varme, utadvendte deltakere i møte med storslått, norsk natur har gjort serien til en av TVNorges aller største suksesser. Programleder Henriette Bruusgaard leder jakten på den «norskeste» deltakeren blant de tolv sjarmerende og frittalende norsk-amerikanerne. Vinneren får et etterlengtet møte med sin norske slekt.  I år er det blant andre en pastor, en helikoptertekniker, en handyman med modellkontrakt, en countrybulebartender og en kvinnelig utøver i amerikansk undertøysfotball som skal sjarmere TV-seerne.

Gift ved første blikk (NY)
Det er duket for storslått og vakkert norsk bryllup mellom to unge mennesker. Slekt og venner er samlet for å bevitne den viktige hendelsen. Men én ting bryter med malen: Bruden og brudgommen har aldri møtt hverandre før.

I løpet av de siste femti årene er antallet nordmenn som bor alene blitt femdoblet, og skillsmisseraten har skutt i været. Gift ved første blikk er et eksperiment som utfordrer tanken om at forelskelse er den eneste veien til kjærlighet. Et fagpanel bestående av en sosialantropolog, to psykologer og en prest setter sammen tre par basert på omfattende personlighetstester. Etter én måned som mann og kone må de velge om de vil forbli gift eller signere skilsmissepapirene.

Jul i Tangerudbakken (NY)
I denne juleserien følger vi våre venner fra Tangerudbakken borettslag i deres forberedelser til julehøytiden. Som frivillige i Kirkens bymisjon arrangerer de blant annet en helt spesiell julekonsert, der artister som Ingrid Olava, Plumbo og Kaptein Sabeltann står på samme scene – høyst sannsynlig for første gang. Seriens formål er å ta tilbake det virkelige julebudskapet, det som handler om raushet, samhold og å dele gleder; et budskap som står sterkt hos Olav, Hege Anette, Hansine, Cecilie, Hans og Bjørn Terje. Dette blir en julespesial ganske utenom det vanlige, med mange fine, varme og morsomme øyeblikk.

Kanal Valen (NY)
Kristian Valen er tilbake på TVNorge og har fått frie tøyler. I Kanal Valen har alle TV-kanalene i landet flyttet inn i samme hus, og i det glade vanviddet som oppstår finner vi Kristian Valen i rollen som et utall velkjente personligheter fra skjermen. Valen og TVNorge har laget flere TV-suksesser sammen, og nå er han tilbake der eventyret startet. I Kanal Valen får vi se Kristian Valen gjøre det han kan best: hysteriske imitasjoner og parodier av norske og utenlandske kjendiser og artister.

Klovn til kaffen (NY)
Foruten å være fremragende humorister, har egentlig Espen Eckbo, Hege Schøyen, Linn Skåber, Knut Lystad, Stein Johan «Steinjo» Grieg Halvorsen og Odd-Magnus Williamson noe som helst til felles? I Klovn til kaffen får vi svaret, når de seks komikerne møtes for å snakke om humoren som har formet og inspirert dem.

I hver episode får én av komikerne ansvaret for å legge opp til en dag med aktiviteter og middag for resten av gruppen. Vi følger den morsomme gjengen gjennom en dag med litt prøvelser og mye tull og tøys, krydret med hyggelige tilbakeblikk fra deres respektive karrierer. Klovn til kaffen gir oss et blikk bak klovnemasken til Norges morsomste menn og kvinner, og fanger den spontane magien som oppstår når en slik gruppe mennesker tilbringer en hel dag sammen.

Morgan og Ola-Conny gjør Norge (NY)
Sveriges herligste dynamitt-duo, Morgan og Ola-Conny, har reist verden rundt. Nå er tiden endelig inne for å utforske Norge. Morgan og Ola-Conny var to ikke helt vanlige typer i helt vanlige jobber, og via dokusåpen Ullared ble de kjendiser over natten. Gjennom sin egen spin-off-serie har de nærmest omdefinert reiseprogramsjangeren med sin særegne væremåte ute i den store verden. Sammen utgjør de det perfekte reiseparet, og de er ikke redde for å stille verken de opplagte eller uvanlige spørsmålene. På oppdrag fra TVNorge skal de nå ta seg rundt i vårt langstrakte land, fra Kautokeino og Svalbard til Geiranger og Stavanger.

Sinnasnekker’n (sesong 5)
Nordmenn er europamestere i oppussing. Alle skal fikse på huset, selv de som ikke har det minste begrep om hvordan det skal gjøres. Det kan tære på parforholdet. Da er det godt å ha Sinnasnekker’n, Otto Robsahm. Hans direkte og tydelige stil fører til at parene sammen klarer å få bukt med både dårlig kommunikasjon, latskap, frustrasjon og urealistiske forventninger. Otto legger i vei for å redde nye hus, hjem og parforhold hver mandag til torsdag denne høsten.

I kveld med YLVIS LIVE (litt NY/litt sesong 4)
Ylvis er tilbake, denne gang med en helt ny twist. Hver uke skal en ny Ylvis-forestilling sendes direkte fra Folketeateret. Helt uten sikkerhetsnett, og med ti ganger flere publikummere enn et vanlig norsk talkshow.

Etter fjorårets enorme internasjonale suksess har Ylvis reist verden rundt og turnert i Norge med konsertshowet The Expensive Jacket Tour. Erfaringene fra scenen har gitt mersmak, og når gutta er tilbake på skjermen i høst, er det direkte fra scenen. Ylvis lover flere musikkvideoer, filmtrailere, sketsjer og verdensrekorder. Du vet aldri hva du får med denne gjengen, men som en live-opplevelse vil ikke en gang Bård og Vegard kunne forutsi hva som vil skje underveis. Med på galskapen er også Calle Hellevang-Larsen og Magnus Devold.

Ønskebarn (NY)
Dokumentarserien Ønskebarn skildrer den nære og personlige opplevelsen fem par og en enslig gjennomgår for å oppfylle sitt høyeste ønske: å få lov til å bli foreldre gjennom adopsjon. Serien følger menneskene gjennom flere år med håp og venting, og TV-seeren får være til stede på adoptivforeldrenes opp- og nedturer. Ønskebarn setter søkelyset på den både dypt frustrerende og ekstremt meningsgivende, men hittil ganske ukjente, situasjonen mange nordmenn befinner seg i.

Åndenes makt (sesong 10)
Over hundre episoder er innspilt av Åndenes makt, men etterspørselen om å få hjelp fra programmet har aldri vært større. Tom Strømnæss og hans klarsynte jakter på forklaringer på det uforklarlige, og programmet er et av TVNorges aller mest populære. I denne sesongen har Tom Strømnæss med seg de fire klarsynte Lilli Bendriss, Lena Ranehag, Gro-Helen Tørum og Anne-Kristine Augestad. De besøker mennesker over hele Norge som sliter med stadige uforklarlige hendelser.

MAX

Veien til EM (NY)
I EM i Frankrike 2016 skal 24 lag kjempe om gullet. Tidligere har bare 16 nasjoner fått være med. Dette, sammen med ny trener og et pågående generasjonsskifte, forsterker Norges håp om et nytt mesterskap.

MAX skal vise alle Norges kamper, samt alle de store topplagene på veien til EM i Frankrike 2016. UEFA har nemlig lansert et helt nytt konsept i år, med flere «EM-uker» spredd gjennom sesongen. Det betyr minst én kamp per dag gjennom uka, et slags Champions League for landslag, der du får sett alle storkampene. I tillegg vises alle de 223 oppgjørene på Dplay. Kanalens nye fotballredaksjon består av Carsten Skjelbreid, Kenneth Fredheim, Tor Ole Skullerud, Bengt Eriksen og Lars Tjærnås.

Nattpatruljen (sesong 4)
Hva skjer i byen din mens du sover? I Nattpatruljen følger vi i hver episode to politibetjenter gjennom et nattskift. Alt de opplever blir dokumentert. Serien gir et innblikk i betjentenes utfordringer, tanker og erfaringer. I høst følger vi blant annet patruljer i Trondheim, Arendal, Haugesund, Follo og Tromsø. Nattpatruljen er en av de mest sette programseriene på MAX, og på grunn av sin autentisitet brukes episodene aktivt i undervisningen på Politihøgskolen.

I høst viser MAX også programmer som Barhjelpen, Lagerkrigen New York, Fikserne, For the Love of Cars, Impractical Jokers og Pantelånerne (Las Vegas, Detroit og Louisiana).

FEM

Big Brother
Da Big Brother kom på skjermen endret det realitysjangeren for alltid. Når FEM nå lanserer en ny runde med den legendariske serien, er det med «den norske Big Brothers far», Lasse Hallberg, tilbake på produsent-siden. Intensjonen er å bringe Big Brother tilbake til røttene, men i en helt ny digital innpakning. I kvinnekanalen FEMs versjon av Big Brother vil det bli mindre fokus på sex og mer fokus på drama og menneskelige relasjoner.

I tillegg til fem sendinger på FEM i uka, kan seerne døgnet rundt følge livet i huset via ulike plattformer på nett-TV-tjenesten Dplay. Og som før: Etter 100 dager i isolasjon vandrer én av deltakerne ut av bunkeren med en sjekk på én million kroner.

I høst viser FEM også programmer som Fødeavdelingen, Sex på kontoret, Bedre bolig, Marry Harry, Ungkarskvinnen, Devious Maids og Scandal.

VOX

VOX er tidløs TV-eleganse – kanalen for den som har sett det meste og derfor forventer litt mer. VOX sender prisbelønt drama og kvalitetssikret krim, banebrytende arkitektur og kreativ kokkelering. En solid og sofistikert meny for den som vet å sette pris på det gode liv. Høstens TV-meny på VOX består av blant annet Drømmedesign, The Borgias, Mord og mysterier, Kalde spor, Hestons britiske fristelser, Skattejegerne, Fantastisk design og Et nytt liv ved Middelhavet.

DISCOVERY CHANNEL

Discovery Channel skal pirre nysgjerrigheten og tilfredsstille kunnskapstørsten med framoverlent, hardbarka underholdning. Kanalen byr på forunderlige fakta, mekanikk og ingeniørkunst, og møter med fryktløse menn i klodens tøffeste og mest fascinerende yrker. Discovery Channel er TV for de som vil lære litt mens de blir underholdt. Høstens TV-meny på Discovery Channel består av blant annet Livsfarlig fangst, Shark Week, Overhaulin’, Elvemonstre, Fast and Loud, Et magisk liv, Jungle Gold, Bilfikserne og Alaska: The Last Frontier.

TLC

TLC er for den som omfavner og elsker «guilty pleasures». På TLC møter man ekstraordinære mennesker med usedvanlige historier. De er levende bevis på hvor fascinerende, absurd, sjokkerende og rørende virkeligheten kan være. TLC er latterkramper og pute-TV: rett og slett forfriskende fordomsfri TV for rampete jenter. Høstens TV-meny på TLC består av blant annet Bisarre sexskader, Masterchef Professionals, My Big Fat American Gypsy Wedding, Here comes Honey Boo Boo, Psychic Matchmaker, Én mann – fire koner, Too Ugly For Love og Morgendagens bakemester.

Eivind Landsverk TVNorge MAX Eurosport Norge Eurosport Jan Erik Aalbu Discovery Networks Norway Fotball Vegard Nøss Eliteserien Sverre Nordbø Cathrine Larsåsen klubbhuset Typisk deg med Petter Schjerven Austria Wien Pyeongchang Christian Borch Thomas «Fingern» Gullestad Montebello Camping Strømming Autofil Karin Thune-Larsen Roger Risholt Norge - Tyskland Sevilla Rally Norge Christian Birkeland Stories from Norway Hilde Gjermundshaug Pedersen Lov og orden Unge mødre Hans Jarle Kind Berserk - i pionerenes farvann Asbjørn Brekke: TVNorge 25 år Distribusjonsavtale Astrid Lødemel Terje Håkonsen Asbjørn Brekkes julekalender Bengt Eriksen Morgan Karlsson Espen Stensrud amalie olsen OL 2020 71° nord – Norges tøffeste kjendis Aylar Lie Boligkrise Jegertvillingene Tom Stiansen Brille Jul i Tangerudbakken VOX Herlige hjem Adrian Paul Juleølkalenderen Barneavdelingen Kongsvikklinikken Thomas Myhre Fotballfesten langrenn Nikis Theophilakis Mariann Thommassen Big Brother Karin Bonde Manchester United Ronaldo Solveig Gulbrandsen Astri Lundberg Ex on the Beach Norge Discovery Communications Discovery Henrik Bjørnstad Digitalt Estonia Mitt kjøkken ruler Best på humor Kjetil Rekdal Vegard Ylvisåker Morgan og Ola-Conny gjør Norge Discovery Networks Week of Football Seier'n er vår Milda Melland-Orerød André Villa MLS I hodet på Tufte Marcus & Martinus ole gunnar solskjær TLC Stella Mwangi Linda Vabø Per Haugsrud Eivind Sander Magnus Vatn PGA eliteserien fantasy breddekampen Tommy Tee Eurosport Playboy Carsten Skjelbreid Shampo Jon Almaas Johannes Høstflot Klæbo Tennis-NM Lasse Kjus Bjørn Einar Romøren Øystein Edsbergløkken Lars Engen Statsstøtte Sykkel Stian Lindås Saturday Night Live Golf OL i Tokyo 2020 Elisabeth Eriksen eurosport.no En helt vanlig dag Bård Tufte Johansen BAM Tonje Jenssen Seefood OBOS-ligaen Kjekt å ha Høstlansering 2019 Synnøve Skarbø Tottenham Lene Kongsvik Johansen Bil Bård Ylvisåker U21-landslaget ajax Marit Klomstad Håndball Alt for Norge Anita Skorgan fotball direkte sykehuset innlandet Fallskjermjegere Klaus Sonstad Kjendiskveld med Magnus Devold Dplay Teknologi Norske helter La Liga Breaking Bad Margrete Halvorsen david zaslav Eurosport Norge Alexandra Joner I kveld med YLVIS Community Shield The Biggest Loser Norge Christian Etholm Lene Granlund Bredahl Lord Arnstein Landsem Odd-Magnus Williamson I kveld med YLVIS LIVE Standard Liège Svein Lyder Bård Anders Kasin UNICEF International Champions Cup 2016 Fotball hopplandslaget FIFA Altibox Morten Skotland Hansen Top Gear Bjørn Solvang daniel andre tande OL-kvalik Oljefondet Kristoffer Hopsdal Tokyo 2020 Premiere Pål Gordon Nilsen Signe Schineller Zlatan Ibrahimovic Harald Strømme Fotball til folket Team Solberg Mai Liverpool Synøve Diserud Jo Røislien Espen Tvedt Tromsø Helly Hansen Aleksander Gamme Bartek Kaminski Tina Brock Norske rednecks skiskyting champions league Dee Forbes Henrik Thodesen Mads Yngve Storvik Kristine Thybo Hansen fotballrunden Engelsk fotball Ramsy Tippeligaen Vendela Kirsebom Facebook Humor Danskebåten Hanne McBride Jakten på Berserk Øystein Dolmen Ari og Per løser verdensproblemer Bernt Gudmund Apeland pga tour EM Wimbledon Asbjørn Myhre Hege Schøyen Milda Melland Championship Forsvarets spesialkommando Bundesliga de olympiske vinterleker Discovery Channel Discovery Networks Northern Europe Jonas Gahr Støre Rich Ross Sport Manchester City Home of the Olympics Solplassen Jahn Teigen Google UNICEF Mesterfinalen Pernilla Solberg Fotballandslaget RBK The Fox Asbjørns julekalender Rasmus Gjertsen Øyen Jonas Bergh-Johnsen Atle Antonsen Janka Polliani Petter Northug På liv og død Michael Winger Silje Norendal Brannstasjonen Linni Meister YouTube Underholdning Dødens tjern Rekord Espen Huseby Bilulykke 71° nord UEFA åge skinstad Odd Alex Rosén Sindre Østgård Eivind Landsverk Drapet i Holmenkollen Gunnar Greve Insider FEM Unni Wilhelmsen Christine Koht Aamodt og Kjus på bortebane Stafett Atle Evang Reinton PyeongChang2018 Nina Lorgen Flemmen Mosquito Gullsnutten MTG Adam Alsing Anne Margrete Alværn MAX Mellom bakkar og berg Formel E Anne RImmen Kvelden før kvelden før kvelden med Ylvis – UNICEF ... Jan Martin Johnsen Terje Amundsen hopp Baking Kanal Valen Trine Risvik Olaf Tufte Åndenes makt Sverre Sætre Ønskebarn Maj-Britt Aagaard Pia Lykke dennis vareide GRUNDIGligaen Oddsen Sara Nordenstam Top Gear Norge Ingen banker RBK Sosiale medier Espen Knutsen Magnus Devold Altibox eSerien OL Telenor Top Model supersøndag Copa del Rey Norske rotehjem Ylvis Stein Johan «Steinjo» Grieg Halvorsen alpint skihopp Snorre Kind Monsson Bernhard A. Steen Kakekrigen Sinnasnekker'n Lilli Bendriss Lars Lian Fødeavdelingen Petter Baarli Drapet i Holmenkollen christian gauseth Tor Ole Skullerud Engelsk ligacup Klæbo Kvinnelandslaget Dansken & Fingern - best i alt Calle Hellevang-Larsen EM-kvalik BAMTech El Clásico Eurosport Player Kurt Asle Arvesen TRY FEM Norsk Tipping Kaffekopp RiksTV St. Olavs hospital Jannike Kruse Harald Zwart Landslaget Otto Robsahm Ida Fladen Jens Petter Høili Ole Martin Alfsen Trinny Woodall Adam søker Eva Jan Thomas Kristin Folsland Olsen Else Kåss Furuseth Hilde Reinertsen Kollerød snapchat All Together Now Norge Bill Gates Værdal'n Karsk & BASE Janne Amble Haugan Anne-Kristine Augestad Harald Eia Ari Behn TVNorge Annabelle Bauer Sprint PromaxBDA Espen Eckbo Seertall Roger Ruud Petter Solberg Vegard Nøss Kjetil André Aamodt Susanne Furøy Wergeland Mat Eirik Koren Feelgood Lasse Hallberg arctic waters Knut Lystad Vintereventyret hoppuka Kristin A. Boge tiger woods John Arne Riise major league soccer Høstlansering 2014 Jan Grønbech UMC fotballmandag Morten Johannessen Den siste viking vintersport Petter Bø Tosterud Dag Sørås Jo Bergsvand Henrik Elvestad Hvordan gjør de det – Norge Anne-Kat. Hærland Kåre Brustad Forsvaret Steinar Stierneklar Berntsen Tom Strømnæss Jul Jan Erik Aalbu Andreas Håtveit ICC 2016 Martin Ødegaard Kåre Ingebrigtsen Thomas Giertsen Pantelånerne i Las Vegas drømmekampen Peter Hutton Logo Torbjørn Røe Isaksen sommer-ol Norges Håndballforbund Petter Schjerven Henriette Bruusgaard Mediemangfoldsutvalget Hvordan gjør de det – med Jo Røislien kombinert Klovn til kaffen TVNorge 30 år VM-kvalik Dokumentarserie Jørgen Thue Benedicte Steinsrud Nils-Ingar «Nilsi» Aadne eSerien Euro 2016 Lena Ranehag Trond Fausa Aurvåg Janne Formoe UEFA Europa League Anders Jacobsen Gift ved første blikk Costa del Kongsvik Eldrid Borgan Norges beste brannmann Vegard Harm Lars Hvinden Line Fuglehaug Steffen Iversen Tine Austvoll Jensen Jarle Andhøy Mike Lang Espen Skoland Vibeke Skofterud Askil Holm Susannah Constantine Asbjørn Brekke Henrik Langli Hilde Windheim Brann Kari Svendsen Hockey Vinter-OL Masters Monica Csango Lars Lagerbäck SBS Discovery Johanne Thybo Hansen Linn Skåber Molde FK Esben «Dansken» Selvig Solveig Aune Stein Morten Lier Kristian Valen Jarle Nakken Revolution Norge - Sveits Møbelringen Cup Fotballproff Veien til EM Bjørn Asgeirsson Väinö Ulven Kultima Frode Martnes OL2018 Canal Digital Lost in Time Jørgen Klem Ida Nysæter Rasch Hallvard Flatland Øystein Foros emil gukild Gro-Helen Tørum Rebecca Rørmark Norge U21 Fridtjof Nilsen Tangerudbakken borettslag Høstlansering April Ola-Conny Wallgren preben fjell Trond Espen Seim derbylørdag Hvite gutter Insider League Cup Strømmetjeneste Rapport Olav Øen Anne Sturød Koht og kidsa Humorkampanje Oslo S Birgitte Lund Nakken Årsrevyen med Harald Eia kvalifisering Ine Jansen Erik Langerud 4-stjerners middag Hockey-VM alexander stöckl e-sport Åsgårdstrand Discovery Networks Norway Pia Tjelta prebz & dennis Anna Rasmussen Eivind Landsverk Eliteserien 2019 Selskapskommunikasjon Geir Schau Hviterussland Tennis vålerenga Rosenborg Jul i Blodfjell Eliteserien Mandagsklubben Fredric Aasbø golftv Paris 2024 Davis Cup Stefan Johansen Europaligaen Casper Ruud GET Høst 2019 Neste sommer Mord og mysterier casino Jan-Erik Aalbu copa libertadores Erna Solberg Vebjørn Tveiterås Gunhild Dahlberg The Big Bang Theory Håndballjentene Ex on the Beach Katrin Eide Jakobsen NRK Fredrik Strømstad Kent Roger Tangvik Oddvar Brå Kenneth Fredheim OBOS-ligaen 2019 Praktisk info med Jon Almaas Nattpatruljen Trinny & Susannah - oppdrag Norge Hvem kan slå Aamodt og Kjus Total Video LIVE: Helkveld med Ylvis Reality Tooji celtic Interiør Henning Solberg Ragnar Kårhus Trine Fjellberg Falnes Stein Inge Stølen Emilie «Voe» Nereng IFPI Thomas Giertsen: Helt perfekt TVOV Oliver Solberg TV 2 Norge - San Marino Dansken & Fingern Alle tags