01.11.2017

Slik blir våren på TVNorge og Discovery-kanalene

Fellesbilde v%c3%a5rlansering 2018 original 80896

Om nøyaktig 100 dager skal TVNorge og Eurosport sende OL døgnet rundt i to uker. TV-huset skal dekke mesterskapet i sin helhet på TV og nett, og satser i tillegg stort på et eget kveldsshow som skal blande humor og sport, ledet av Jon Almaas og Anne Rimmen. Det blir også premiere på et helt nytt Ylvis-program på TVNorge til våren – og et gjensyn med noen av Norges mest populære humor- og reality-programmer.

– 2018 blir et historisk TV-år for oss. Vi har fått det ærefulle oppdraget å formidle OL til det norske folk. Det er en stor oppgave, og vi kommer til å vise respekt for norske OL-tradisjoner. Samtidig kommer vi også til å ta med oss humor- og underholdnings-DNA-et vårt når vi skal dekke alt som skjer rundt lekene. OL er tross alt et av de største underholdningseventene i verden, sier Tine Austvoll Jensen, administrerende direktør for TVNorge og Discovery Networks.

Eckbo- og Kongsvik-karakterer i OL-studio
Det er TVNorge og Eurosport Norge som i hovedsak skal stå for OL-sendingene i februar. I tillegg blir det også mulig å strømme lekene i sin helhet – helt gratis – på TV-husets strømmetjeneste, Eurosport Player.

– Vi skal dekke absolutt alle øvelser gjennom hele OL. Og vi skal lage et enkelt og forutsigbart sendeskjema. TVNorge skal dekke alle øvelser der Norge har medaljesjanser, mens Eurosport-kanalene dekker de øvrige øvelsene. I tillegg blir hele OL tilgjengelig gratis på Eurosport Player, sier Austvoll Jensen.

TVNorge satser også stort på et eget kveldsshow under OL. Programmet skal ledes av Jon Almaas og Anne Rimmen. De får i tillegg hjelp av Calle Hellevang-Larsen, Magnus Devold og flere av de mest kjente karakterene til Espen Eckbo og Lene Kongsvik Johansen.

– Dette blir forhåpentlig et litt mer lekent og uformelt OL-studio enn det vi har sett før. Vi skal ta sporten og de norske prestasjonene på alvor, og ingen gjør den jobben bedre enn Jon og Anne, men vi skal også bruke det humorrepertoaret vi har til å lage god stemning. Se ikke bort fra at det blir noen skråblikk på lekene fra kjenninger som «Wenche» og «Asbjørn Brekke», sier Eivind Landsverk, programdirektør i TVNorge og Discovery Networks.

Ylvis tilbake!
Han lover i tillegg et kjærkomment gjensyn med Ylvis-brødrene til våren, men i helt ny innpakning. Bård og Vegard Ylvisåker er nemlig tilbake med en ny serie som skal lanseres nettopp under OL. De har gått bort fra sitt storstilte direktesendte sceneshow, og lanserer denne våren en helt ny TV-sjanger: Gravende musikal.

– Når du gir Bård og Vegard frie tøyler, vet du aldri hva du får. Men sjansen er stor for at du får noe spektakulært. Denne gangen har de laget noe jeg i mine 18 år som programdirektør aldri har sett maken til. Stories from Norway viser hvilket fantastisk talent brødrene har for både humor og musikk. Jeg gleder meg som en unge til å vise fram deres nye serie for det norske folk, sier programdirektør Eivind Landsverk.

I tillegg blir det ny sesong av Mandagsklubben, Neste sommer, Thomas Giertsen: Helt perfekt, Brille, 4-stjerners middag, Gift ved første blikk, 71˚ nord – Norges tøffeste kjendis og På liv og død. Det står også noen nye premierer på programmet, som Vintereventyret, Ex on the Beach og Hopplandslaget.

Under følger mer informasjon om disse og de norske programmene som skal gå på TVNorge, Dplay og Discovery-kanalene til våren.

For mer informasjon, kontakt:
Hanne McBride
Mediesjef
Discovery Networks
E-post: hanne_mcbride@discovery.com

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

TVNORGE

Stories from Norway (NY!)
Med Stories from Norway har Ylvis-brødrene oppfunnet en helt ny TV-sjanger, nemlig undersøkende musikal. Hver episode er en frittstående musikal som tar for seg én sak eller hendelse fra virkeligheten. Ble vi nordmenn litt for blendet av den store amerikakjendisen, da noen få sølte vanndråper på scenen i Chateau Neuf ble riksskandale under Justin Biebers norgesbesøk? Ylvis undersøker. Og hvordan utspant saken seg egentlig i Hamar kommune, da ideen om et nøkternt stupetårn i vannkanten endte med en budsjettsprekk på 2000 prosent? Gjennom våren tar Ylvis for seg saker som sier noe om landet vårt, og hvordan vi hører til i den store verden – vi i dette litt rare landet i nord, som noen ganger tar på oss litt for store oppgaver.

OL-kveld med Almaas og Rimmen (NY!)
Når dagens konkurranser er over i PyeongChang og utøverne lader batteriene, lager TVNorge show i Oslo – direkte fra Sentralen. Til å lede OL-kveld har TVNorge fått Jon Almaas og Anne Rimmen. De tar det sportslige på alvor når de tar tempen på mesterskapet, oppsummerer dagen, bringer intervjuer med norske medaljevinnere, og bygger forventninger til det som er i vente det kommende OL-døgnet. I ekte TVNorge-ånd krydres selvsagt sendingene med faste humorinnslag fra noen av kanalens morsomste profiler: Calle Hellevang-Larsen blir sidekick og stuntreporter, Magnus Devold tar pulsen på livet i Sør-Korea, Lene Kongsvik Johansen ser OL gjennom karakteren Wenches skeptiske øyne, og Espen Eckbo tar med seg flere av sine folkekjære karakterer, deriblant selvsagt Asbjørn Brekke, og går «undercover» i PyeongChang.

Neste sommer (sesong 5)
Det er duket for nye flauser og forviklinger i ferie-Norge når en av TVNorges største humorsuksesser gjennom tidene er tilbake. Denne sommeren dukker det opp noen nye bekjentskaper i hyttenabolaget. Siggen, en livsglad jente i 20-årene med dårlig impulskontroll, har arvet sin fars hytte, og tar med seg kjæresten og pollenallergikeren Egil for å teste ut livet som hytteeier. Humordramaet Neste sommer tar utgangspunkt i den norske sommerhytte-tradisjonen, og spiller på intrigene som ofte oppstår når familien er samlet for feriehygge i litt for intime omgivelser. Hovedrollene spilles av Trond Fausa Aurvåg (Per Ivar), Janne Formoe (Eva), Eivind Sander (Terje) og Pia Tjelta (Anki). De nye karakterene Siggen og Egil spilles av Kristin Jess Rodin og Arthur Berning.

71° nord – Norges tøffeste kjendis (sesong 9)
Til våren skal TVNorge igjen teste hvilken kjendis som best takler overgangen fra rød løper til svart løype. Med en gruppe bestående av blant andre en ekte harry-rocker, en munnrapp kjendisstylist og flere tidligere toppidrettsutøvere på landslagsnivå, er det også duket for mye humor, sterke følelser og høyst variabelt vinnerinstinkt blant deltakerne.

I årets utgave av 71° nord – Norges tøffeste kjendis får følgende ti personligheter testet sine grenser: John Arne Riise (tidl. fotballspiller), Jan Thomas (stylist), Karoline Dyhre Breivang (tidl. håndballspiller), Lars Erik Blokkhus (Plumbo-vokalist), Carina Dahl (artist), Abiel Tesfai (programleder, BroShow), Håvard Tvedten (tidl. håndballspiller), Nadya Khamitskaya (danser), Marthe Kristoffersen (tidl. langrennsløper) og Silje Torp (skuespiller og PT).

Thomas Giertsen: Helt perfekt (sesong 8)
I herskapsvillaen på Oslos beste vestkant fortsetter Thomas og Ines desperate jakt etter det helt perfekte liv. Men hva gjør Thomas når han havner i økonomiske problemer, og Trygve Hegnar tilbyr bistand i bytte mot en date med Ine? Hva skjer når Thomas får nyss om en ledig plass på Theatercafeens legendariske portrettvegg, men Dizzie Tunes-legenden Tor Erik Gunstrøm mener han skal ha plassen? Og sist, men ikke minst: Hva gjør Ine og Thomas når de oppdager at den kvinnelige filippinske aupairen de har ansatt, tisser stående? I serien om de fiktive livene til Thomas Giertsen og Ine Jansen går ting gjerne fra vondt til mye, mye verre når samlivets tilsynelatende små, ubetydelige problemer vokser seg fullstendig ut av proporsjoner.

Brille (sesong 8)
Det blir nye dypdykk i vitenskapens forunderlige verden, akkompagnert av tilsynelatende umulige oppgaver, når programleder Harald Eia igjen slipper løs sin indre nerd. Det humorbaserte kunnskapsprogrammet er blitt en viktig del av TVNorges humor-DNA, og til våren er Brille tilbake på kanalen. I det rullerende panelet dukker det opp gjester som Steinar og Tore Sagen, Else Kåss Furuseth, Bjørn Eidsvåg, Atle Antonsen, Cecilie «Cess» Steinmann Neess, Egil Hegerberg, Jon Almaas, Linda Eide og ikke minst Bård Tufte Johansen.

Vintereventyret (NY!)
På få år har vinterturismen eksplodert. Jakten på nordlyset har blitt en millionindustri, og Tromsø har blitt et moderne Klondike. Det åpner for et hav av muligheter for lokalbefolkningen, som på alle mulige slags vis hiver seg på karusellen i håp om å gjøre store penger. Dokuserien Vintereventyret følger noen av dem som har kastet det de har i hendene for å bli med på eventyret. I konkurransen om å tekkes de reisende lokkes det med opplevelser som hvalsafari, nordlysjakt, hundekjøring, reinsdyrmating, trugeturer og besøk på verdens nordligste whiskeydestilleri. I spektakulære kulisser jobber de lokale entreprenørene knallhardt for å realisere drømmen om å livnære seg av vinterturismen, den nye oljen. Noen kommer til å lykkes, og noen ikke i det hele tatt.

Mandagsklubben (sesong 3)
Denne våren blir det mer medisin mot blåmandag på TVNorge, når Mandagsklubben returnerer til skjermen. Anne Rimmen inntar igjen ankerplassen og skal forsøke å holde styr på sine faste makkere Else Kåss Furuseth og Dag Sørås. Hvert program rullerer ulike komikere på de øvrige plassene i panelet, mens Calle Hellevang-Larsen har en fri rolle som utegående korrespondent. Hver uke får gjengen besøk av en gjest som er aktuell i mediebildet.

4-stjerners middag (sesong 10)
I vårens runde med 4-stjerners middag finner vi blant andre følgende kokevillige celebriteter: Sandra Lyng Haugen, Stian «Staysman» Thorbjørnsen, Linni Meister, Emil Meek, Sondre Lerche, Vegard Harm, Helene Olafsen, Benedicte Adrian, Christer Falck, Mia Gundersen, Nicolay Ramm, Linnéa Myhre, og Aune Sand.  I 4-stjerners middag åpner fire kjente personer dørene til sine hjem og kjøleskap. Så godt de kan, skal de by på god mat og like gode opplevelser. Skulle noen av kjendisene utvise sviktende kulinariske ferdigheter, blir det garantert gode mattips å få fra kommentator og sjefskokk Ole-Martin Alfsen.

På liv og død (sesong 3)
Vi klager over det. Vi stoler på det. Vi tar det ofte for gitt. Det norske helsevesenet følger oss gjennom hele livet. Samtidig lever nordmenn stadig lenger. Folketallet vokser, kostnadene øker og utfordringene blir stadig flere. Hva skjer med helsevesenet da? Hver dag legger mer enn 300 000 helsearbeidere ned en uvurderlig innsats for å ta vare på oss. I På liv og død får TV-seeren bli med dem på jobb. Tirsdag 13. juni 2017 sendte TVNorge ut 70 kamerateam, spredt over hele landet, for å filme det norske helsevesenet gjennom et helt døgn. I 24 timer fanget kameraene opp alt det som foregikk, for å få svar på ett eneste spørsmål: Hvor er vi på vei?

Gift ved første blikk (sesong 4)
Seks nye personer er klare for å gi sitt ja til en vilt fremmed, i håp om at ekspertene har lyktes med å finne den ene. Gift ved første blikk er et eksperiment som utfordrer tanken om at forelskelse er den eneste veien til kjærlighet. Istedenfor å la valg av partner skje gjennom gnistrende følelser og hodestups forelskelse, overlates ansvaret til en gruppe fagfolk; en sosialantropolog, to psykologer og en prest. Seks single personer, som føler de har prøvd alt, forsøker noe helt nytt for å finne den eneste ene. På bakgrunn av ulike personlighetstester og dybdeintervjuer overlates livets vanskeligste avgjørelse til ekspertene. Etter fem uker som mann og kone må de velge om de vil forbli gift eller signere skilsmissepapirene.

Danskebåten (NY!)
Til våren ønskes TVNorges seere velkommen om bord på Stena Saga. Danskebåten som daglig reiser mellom Oslo og Frederikshavn er en populær båt som hvert år frakter hundretusener av passasjerer, og blant skipets mange trofaste gjester går den under navnet «Svanen». Nå får TV-seerne møte både menneskene som holder skuta i gang, og gjestene som gjør båtreisen minneverdig. Gjennom 48 episoder, fra mandag til torsdag, får TVNorge-seerne et morsomt innblikk i en fascinerende arbeidsplass og møteplass der ingen dager er like.

Ja vi elsker camping (sesong 3)
På østsiden av Oslofjorden, ytterst på Larkollneset, en kort kjøretur fra både Moss og svenskegrensa, ligger en av Norges største og triveligste campingplasser. Med flotte strender, idyllisk plassering og dedikerte campere, er Larkollen Camping et sted hvor man finner både fest, moro, gode venner, og tid til å gire helt ned og nyte sommeren. Ja vi elsker camping er en varm dokusåpe om det gode livet på en typisk norsk campingplass.

Kjør meg til OL (sesong 1)
I Kjør meg til OL skal lappen-løse Magnus Devold og bilen hans ta seg fra Norge til Sør-Korea – en reise på 20 000 kilometer – for å få med seg åpningen av OL i Pyeongchang. Det eneste hinderet i reiseplanen er at Magnus ikke har sertifikat. Så for å komme fram, er Magnus avhengig av sjåførhjelp fra tilfeldige mennesker på veien. Han planlegger å reise gjennom Nord- og Øst-Europa, Iran, Turkmenistan, Usbekistan, Kirgisistan, Kasakhstan, Russland og Japan før han ankommer Sør-Korea. Kjør meg til OL er et totalt uforutsigbart reiseprogram hvor en kjempelang nordmann legger ut på en kjempelang reise.

Sinnasnekker’n (sesong 8)
Otto «Sinnasnekker’n» Robsahm er blitt hele Norges oppussingsekspert, og til våren drar han
ut på veien igjen for å redde nye prosjekter og parforhold. Otto besøker steder over hele landet,
og hjelper både enslige, småbarnsfamilier og unge par i oppussingstrøbbel. Hans direkte og
tydelige stil fører til at menneskene han møter sammen klarer å få bukt med både dårlig
kommunikasjon, latskap, frustrasjon og urealistiske forventninger.

Jegertvillingene (sesong 3)
Med rullings i munnviken, børse over armen og et sjarmerende ramsalt vokabular har de to jaktfrelste tvillingsøstrene Johanne og Kristine Thybo Hansen fascinert og provosert det norske folk siden de dukket opp på TV-skjermen. De har lenge hatt en drøm om å få se mer av landet og å oppleve jakt og friluftsliv utenfor Reisadalen. Derfor spurte de på Facebook om noen kunne tenke seg å ha dem på besøk og vise fram sine lokale naturperler og villmarksfavoritter. Invitasjonene strømmet inn fra engasjerte friluftsentusiaster i alle kanter av landet. Resultatet er blitt en programserie på åtte episoder hvor jegertvillingene møter vidt forskjellige mennesker og miljøer, som alle deler den samme lidenskapen for jakt, fiske og friluftsliv.

MAX

Hopplandslaget (NY!)
Gjennom et helt år, fra prøve-OL i 2017 til det endelige uttaket til OL i PyeongChang i 2018, har MAX fått uinnskrenket tilgang til det norske hopplandslaget. Kameraene følger hopperne og støtteapparatet tett under plastrenn og verdenscup, i garderoben og på hotellrommene, på trening og fest, under pep-talks og oppvaskmøter. Serien Hopplandslaget viser blant annet Daniel-André Tandes følelsesutbrudd og store opp- og nedturer i hans gjennombruddsesong, innblikk i hva som skjedde da tre norske hoppere ble disket på grunn av ulovlige hoppdresser i Holmenkollen, og hvordan Bjørn Einar Romøren reagerte da han ble tatt for promillekjøring. Blant de som følges tett i serien, finner vi Daniel-André Tande, Tom Hilde, Kenneth Gangnes, Anders Fannemel, trener Alexander Stöckl og markedssjef Bjørn Einar Romøren.

Insider (sesong 7)
MAX-suksessen Insider returnerer til våren med nye innblikk i hva som skjer på skyggesiden av Norge. Denne sesongen blir det møter med blant andre innsidemannen til David Toska, en tidligere narkodømt som har tatt seg jobb som minerydder i Irak, og en privatetterforsker som jakter på en norsk kvinne og to bortførte barn i Malaysia. Insider-redaksjonen tar også et dypdykk i Eirik Jensen-saken, forfølger smuglervarer i Oslos bakgater, finner svar i den 14-år gamle uløste drapssaken om Trine Frantzen, og blir med på testing av de nye F-35-jagerflyene til det norske luftforsvaret.

Rednecks camping (NY!)
Norske rednecks lever for frihet og moro, og til det egner campinglivet seg meget godt. Så ofte de kan pakker de seg inn i vognene sine og samles utenfor 50-sonen for å slippe løs fantasi og hemninger. Men nå har det norske redneck-miljøet blitt så stort at det har blitt utfordrende å finne egnede plasser å samles. Väinö og Gunn-Berit, Doc og Helene, Kristian og Monica og Daniel får det derfor for seg at de skal starte sin egen campingplass. Og det er bare én måte å finne ut hvilket sted som er best egnet for redneck-camping: hver plass må testes ut med en real redneck-fest. Vil de til slutt finne sitt sommerparadis, det perfekte sted for redneck-camping?

I kongens klær (NY!)
Alle nordmenn har et forhold til Hans Majestet Kongens Garde. Garden er Forsvarets ansikt utad og ofte også Norges ansikt utad. I serien I kongens klær får TV-seerne bli med gjennom hele førstegangstjenesten i Garden. Kameraene går mens gardistene drilles som toppidrettsutøvere, står på vakt i 30 minusgrader, sendes på svært tøffe øvelser og deltar i beinharde konkurranser i utlandet. Men det som også fanges på film, er samholdet og mestringsfølelsen som følger med når de unge guttene og jentene tar steget fra det sivile til det militære livet for å tjene kongen og fedrelandet.

FEM

Insider FEM (sesong 2)
Insider FEM er en dokumentarserie som viser reporterne Janne Amble Haugan og Milda Melland i åpne og ærlige møter med mennesker og miljøer som folk flest ikke kjenner til. Serien dokumenterer noe av alt det rare, farlige, triste og spennende som rører seg i vårt moderne samfunn, litt på siden av A4-livet. I denne sesongen av Insider FEM har de blant annet møtt den narkotikadømte bestemoren fra Sørlandet som satt fengslet i Ecuador for smugling av kokain, etter å angivelig ha blitt lurt trill rundt av en ung frier på nettet. Janne og Milda ser også nærmere på den økende «knivturismen», der nordmenn drar utenlands for å ta billige plastiske operasjoner, de blir med på innsiden av et norsk kvinnefengsel, de ser nærmere på trenden med såkalt «donordating» og de drar til Romania for å se hvordan romkvinner egentlig lever.

Kakekrigen (sesong 7)
Glade bakeamatører fra hele Norge måler melis, sukker og krefter mot hverandre når Kakekrigen er tilbake på skjermen denne våren. Hver uke skal fem nye deltakere konkurrere så melken spruter og melskyen står. Ukesvinnerne går videre til semifinaler, før de aller beste møtes ansikt til ansikt, sleiv til sleiv, i en spennende finaleuke der vinneren av Kakekrigen til slutt kåres. Årets sesong byr på et nytt bekjentskap i juryen. Den lidenskapelige matskribenten og kokebokforfatteren Maj-Britt Aagaard erstatter Monica Csango, og tar plass ved siden av stjernekonditor Sverre Sætre. Programleder er Fridtjof Nilsen.

Fødeavdelingen (sesong 4)
Hver eneste dag, hver eneste time, fødes et nytt barn i Norge. For mange er dette et av livets store mirakler, men for de ansatte på fødeavdelingen er det bare en del av hverdagen. I dokumentarserien Fødeavdelingen følges livet på en helt spesiell arbeidsplass, hvor nye liv kommer til verden – og foreldrenes liv forandres for alltid. Denne sesongen følger kameraene jordmødre og spente, blivende foreldre på fødeavdelingen til St. Olavs Hospital i Trondheim, Haukeland sykehus i Bergen og Sykehuset Innlandet i Lillehammer, Gjøvik og Elverum.

FØRST PÅ DPLAY

Ex on the Beach (NY!)
Skandaleprogrammet Ex on the Beach kommer endelig i helnorsk versjon – eksklusivt på Dplay. I realityserien sendes åtte sexy single av gårde til en paradisstrand for å bade, feste og finne kjærligheten. Men det er skjær i den asurblå sjøen, for én etter én dukker nemlig ekskjærestene deres opp. Noen er ute etter hevn, andre søker ny gnist i gamle følelser. Mye har blitt skrevet og sagt om Ex on the Beach siden serien først ble sendt på britiske MTV i 2014. Men faktum er at unge TV-seere har trykket programmet til sitt bryst. Lokale versjoner har blitt laget i en rekke land, blant annet har svenskene sendt tre sesonger på Kanal 5, TVNorges søsterkanal. På svensk Dplay er Ex on the Beach den desidert mest sette serien.

Hvite gutter (NY!)
Mens deres jevngamle for lengst har sanket posisjoner og høystatusjobber, har de fire kompisene Jens, Mathias, Leo og Herman stått på stedet hvil. De er vestkantgutter i fritt fall, og begynner så smått å forstå det selv. Men til tross for en snikende følelse av utilstrekkelighet, finner de trøst i sitt ubrytelige brorskap, som er tuftet på dagfylla og store, urealistiske framtidsplaner. Nå står brorskapet overfor et enormt oppdrag: kampen mot det store, mørke voksenlivet som truer hele deres ansvarsløse eksistens. Hvite gutter er en humoristisk dramaserie regissert av Julian Hagemann og Caroline Johansen. Hovedrollene spilles av Eirik Hvattum, Jørgen Evensen, Torjus Tveiten og Johannes Fürst.

Hanne McBride

Eivind Landsverk TVNorge MAX Eurosport Norge Eurosport Jan Erik Aalbu Discovery Networks Norway Fotball Vegard Nøss Eliteserien Sverre Nordbø Cathrine Larsåsen klubbhuset Typisk deg med Petter Schjerven Austria Wien Pyeongchang Christian Borch Thomas «Fingern» Gullestad Montebello Camping Strømming Autofil Karin Thune-Larsen Roger Risholt Norge - Tyskland Sevilla Rally Norge Christian Birkeland Stories from Norway Hilde Gjermundshaug Pedersen Lov og orden Unge mødre Hans Jarle Kind Berserk - i pionerenes farvann Asbjørn Brekke: TVNorge 25 år Distribusjonsavtale Astrid Lødemel Terje Håkonsen Asbjørn Brekkes julekalender Bengt Eriksen Morgan Karlsson Espen Stensrud amalie olsen 71° nord – Norges tøffeste kjendis Aylar Lie Boligkrise Jegertvillingene Tom Stiansen Brille Jul i Tangerudbakken VOX Herlige hjem Adrian Paul Juleølkalenderen Barneavdelingen Kongsvikklinikken Thomas Myhre Fotballfesten langrenn Nikis Theophilakis Mariann Thommassen Big Brother Karin Bonde Manchester United Ronaldo Solveig Gulbrandsen Astri Lundberg Ex on the Beach Norge Discovery Communications Discovery Henrik Bjørnstad Digitalt Mitt kjøkken ruler Best på humor Kjetil Rekdal Vegard Ylvisåker Morgan og Ola-Conny gjør Norge Discovery Networks Week of Football Seier'n er vår Milda Melland-Orerød André Villa MLS I hodet på Tufte Marcus & Martinus ole gunnar solskjær TLC Stella Mwangi Linda Vabø Per Haugsrud Eivind Sander PGA eliteserien fantasy breddekampen Tommy Tee Eurosport Playboy Carsten Skjelbreid Shampo Jon Almaas Johannes Høstflot Klæbo Tennis-NM Lasse Kjus Bjørn Einar Romøren Øystein Edsbergløkken Lars Engen Statsstøtte Sykkel Stian Lindås Saturday Night Live Golf Elisabeth Eriksen eurosport.no En helt vanlig dag Bård Tufte Johansen BAM Tonje Jenssen Seefood OBOS-ligaen Kjekt å ha Høstlansering 2019 Synnøve Skarbø Tottenham Lene Kongsvik Johansen Bil Bård Ylvisåker U21-landslaget ajax Marit Klomstad Håndball Alt for Norge Anita Skorgan fotball direkte sykehuset innlandet Fallskjermjegere Klaus Sonstad Kjendiskveld med Magnus Devold Dplay Teknologi Norske helter La Liga Breaking Bad Margrete Halvorsen david zaslav Eurosport Norge Alexandra Joner I kveld med YLVIS Community Shield The Biggest Loser Norge Christian Etholm Lene Granlund Bredahl Lord Arnstein Landsem Odd-Magnus Williamson I kveld med YLVIS LIVE Standard Liège Svein Lyder Bård Anders Kasin UNICEF International Champions Cup 2016 Fotball hopplandslaget FIFA Altibox Morten Skotland Hansen Bjørn Solvang daniel andre tande OL-kvalik Oljefondet Kristoffer Hopsdal Premiere Pål Gordon Nilsen Signe Schineller Zlatan Ibrahimovic Harald Strømme Fotball til folket Mai Liverpool Synøve Diserud Jo Røislien Espen Tvedt Tromsø Aleksander Gamme Bartek Kaminski Tina Brock Norske rednecks skiskyting champions league Dee Forbes Henrik Thodesen Mads Yngve Storvik Kristine Thybo Hansen fotballrunden Engelsk fotball Ramsy Tippeligaen Vendela Kirsebom Facebook Humor Danskebåten Hanne McBride Jakten på Berserk Øystein Dolmen Ari og Per løser verdensproblemer Bernt Gudmund Apeland pga tour EM Wimbledon Asbjørn Myhre Hege Schøyen Milda Melland Championship Forsvarets spesialkommando Bundesliga de olympiske vinterleker Discovery Channel Discovery Networks Northern Europe Jonas Gahr Støre Rich Ross Sport Manchester City Home of the Olympics Solplassen Jahn Teigen Google UNICEF Mesterfinalen Fotballandslaget RBK The Fox Asbjørns julekalender Rasmus Gjertsen Øyen Jonas Bergh-Johnsen Atle Antonsen Janka Polliani Petter Northug På liv og død Michael Winger Silje Norendal Brannstasjonen Linni Meister YouTube Underholdning Dødens tjern Rekord Espen Huseby Bilulykke 71° nord UEFA åge skinstad Odd Alex Rosén Sindre Østgård Eivind Landsverk Drapet i Holmenkollen Gunnar Greve Insider FEM Unni Wilhelmsen Christine Koht Aamodt og Kjus på bortebane Stafett Atle Evang Reinton PyeongChang2018 Nina Lorgen Flemmen Mosquito Gullsnutten MTG Adam Alsing Anne Margrete Alværn MAX Mellom bakkar og berg Formel E Anne RImmen Kvelden før kvelden før kvelden med Ylvis – UNICEF ... Jan Martin Johnsen Terje Amundsen hopp Baking Kanal Valen Trine Risvik Olaf Tufte Åndenes makt Sverre Sætre Ønskebarn Maj-Britt Aagaard Pia Lykke dennis vareide GRUNDIGligaen Oddsen Sara Nordenstam Ingen banker RBK Sosiale medier Espen Knutsen Magnus Devold OL Telenor Top Model supersøndag Norske rotehjem Ylvis Stein Johan «Steinjo» Grieg Halvorsen alpint skihopp Snorre Kind Monsson Bernhard A. Steen Kakekrigen Sinnasnekker'n Lilli Bendriss Lars Lian Fødeavdelingen Petter Baarli Drapet i Holmenkollen christian gauseth Tor Ole Skullerud Engelsk ligacup Klæbo Kvinnelandslaget Dansken & Fingern - best i alt Calle Hellevang-Larsen EM-kvalik BAMTech El Clásico Eurosport Player Kurt Asle Arvesen TRY FEM Norsk Tipping Kaffekopp RiksTV St. Olavs hospital Jannike Kruse Harald Zwart Landslaget Otto Robsahm Ida Fladen Jens Petter Høili Ole Martin Alfsen Trinny Woodall Adam søker Eva Kristin Folsland Olsen Else Kåss Furuseth Hilde Reinertsen Kollerød snapchat All Together Now Norge Bill Gates Værdal'n Karsk & BASE Janne Amble Haugan Anne-Kristine Augestad Harald Eia Ari Behn TVNorge Annabelle Bauer Sprint PromaxBDA Espen Eckbo Seertall Roger Ruud Vegard Nøss Kjetil André Aamodt Susanne Furøy Wergeland Mat Eirik Koren Feelgood Lasse Hallberg arctic waters Knut Lystad Vintereventyret hoppuka Kristin A. Boge tiger woods John Arne Riise major league soccer Høstlansering 2014 Jan Grønbech UMC fotballmandag Morten Johannessen Den siste viking vintersport Petter Bø Tosterud Dag Sørås Jo Bergsvand Hvordan gjør de det – Norge Anne-Kat. Hærland Kåre Brustad Forsvaret Steinar Stierneklar Berntsen Tom Strømnæss Jul Jan Erik Aalbu Andreas Håtveit ICC 2016 Martin Ødegaard Kåre Ingebrigtsen Thomas Giertsen Pantelånerne i Las Vegas drømmekampen Peter Hutton Logo Torbjørn Røe Isaksen sommer-ol Norges Håndballforbund Petter Schjerven Henriette Bruusgaard Mediemangfoldsutvalget Hvordan gjør de det – med Jo Røislien kombinert Klovn til kaffen TVNorge 30 år VM-kvalik Dokumentarserie Jørgen Thue Benedicte Steinsrud Nils-Ingar «Nilsi» Aadne eSerien Euro 2016 Lena Ranehag Trond Fausa Aurvåg Janne Formoe UEFA Europa League Anders Jacobsen Gift ved første blikk Costa del Kongsvik Eldrid Borgan Norges beste brannmann Vegard Harm Lars Hvinden Line Fuglehaug Steffen Iversen Tine Austvoll Jensen Jarle Andhøy Mike Lang Espen Skoland Vibeke Skofterud Askil Holm Susannah Constantine Asbjørn Brekke Henrik Langli Hilde Windheim Brann Kari Svendsen Hockey Vinter-OL Masters Monica Csango Lars Lagerbäck SBS Discovery Johanne Thybo Hansen Linn Skåber Molde FK Esben «Dansken» Selvig Solveig Aune Stein Morten Lier Kristian Valen Jarle Nakken Revolution Norge - Sveits Møbelringen Cup Fotballproff Veien til EM Bjørn Asgeirsson Väinö Ulven Kultima Frode Martnes OL2018 Canal Digital Lost in Time Jørgen Klem Ida Nysæter Rasch Hallvard Flatland Øystein Foros emil gukild Gro-Helen Tørum Rebecca Rørmark Norge U21 Fridtjof Nilsen Tangerudbakken borettslag Høstlansering April Ola-Conny Wallgren preben fjell Trond Espen Seim derbylørdag Hvite gutter Insider League Cup Strømmetjeneste Rapport Olav Øen Anne Sturød Koht og kidsa Humorkampanje Oslo S Birgitte Lund Nakken Årsrevyen med Harald Eia kvalifisering Ine Jansen Erik Langerud 4-stjerners middag Hockey-VM alexander stöckl e-sport Åsgårdstrand Discovery Networks Norway Pia Tjelta prebz & dennis Anna Rasmussen Eivind Landsverk Eliteserien 2019 Selskapskommunikasjon Geir Schau Hviterussland Tennis vålerenga Rosenborg Jul i Blodfjell Eliteserien Mandagsklubben Fredric Aasbø golftv Paris 2024 Stefan Johansen Europaligaen Casper Ruud GET Neste sommer Mord og mysterier casino Jan-Erik Aalbu copa libertadores Erna Solberg Vebjørn Tveiterås Gunhild Dahlberg The Big Bang Theory Håndballjentene Ex on the Beach Katrin Eide Jakobsen NRK Fredrik Strømstad Kent Roger Tangvik Oddvar Brå Kenneth Fredheim OBOS-ligaen 2019 Praktisk info med Jon Almaas Nattpatruljen Trinny & Susannah - oppdrag Norge Hvem kan slå Aamodt og Kjus Total Video LIVE: Helkveld med Ylvis Reality Tooji celtic Interiør Henning Solberg Ragnar Kårhus Trine Fjellberg Falnes Stein Inge Stølen Emilie «Voe» Nereng IFPI Thomas Giertsen: Helt perfekt TVOV TV 2 Norge - San Marino Dansken & Fingern Alle tags